Studiowanie

Grafika wydawniczo – reklamowa – studia

Nasz świat epatuje obrazem, tak naprawdę wszystko zamieniamy w wizualną prezentację, która w sposób często podprogowy atakuje nasz umysł. Nie sposób nie zauważyć, iż ilość reklam i plakatów, fotografii i grafik jest bardzo duża i zalewa nas, tak naprawdę, z każdej strony. Jednakże jej rozwój nie następuje bez jasnej przyczyny, jest ona nam potrzebna, nam promującym jakieś produkty czy też idee, a także nam korzystającym z tych rozwiązań.

Z tego właśnie powodu, specjalność zwana ogólnie, jako grafika komputerowa, jest bardzo atrakcyjną na rynku pracy. Korzystając z oferty oświatowej wyższych uczelni, mamy możliwość kształcenia się na specjalności już wcześniej wspomnianej, która po uzyskaniu podstaw wiedzy ogólnej, będących podwaliną do dalszych działań, pozwala na doprecyzowanie specjalizacji do zakresu, grafiki wydawniczo-reklamowej. Każdy z semestrów nauki, daje możliwość zgłębiania tajników zarówno podstawowego rysunku, warsztatu malarskiego czy też rzeźbiarskiego, pozwala na poznanie zasad projektowania graficznego oraz obsługi poszczególnych programów komputerowych służących do działań w obrębie grafiki.

Wszystkie te tematy, poparte także praktycznymi ćwiczeniami, pozwolą na pozyskanie kompetencji, niezbędnych w pracy związanej z reklamą, z wydawnictwami i pracą grafika. Grafika wydawniczo-reklamowa, ma swoje realne odbicie w naszej rzeczywistości, wpływając pośrednio lub też pośrednio na kształtowanie naszych upodobań. Stanowi spore wyzwanie dla ludzi pracujących w tej branży, ale jest także produktem bardzo efektownym i satysfakcjonującym.