Studiowanie

Buzz marketing studia

Nie od dziś wiadomo, że plotka może człowiekowi wyrządzić bardzo dużo krzywdy.

Potrafi, żyjąc własnym życiem, przeistoczyć się w informację o bardzo dziwnej treści, stając się elementem rzeczywistości, który przez długi czas będzie istniał i o sobie przypominał.

Oczywiście ta sama forma plotki może także mieć pozytywne przesłanie, a mianowicie propagować i rozreklamowywać daną osobę, firmę czy tez produkt.

W tym miejscu pojawia się pojęcie Buzz marketingu, czyli marketingu szeptanego, mającego może niewiele wspólnego z klasyczną plotką, jednakże rządzącego się podobnymi prawami.

W czasach informatyzacji i cyfryzacji, marketing szeptany, działający jako przekaz z ucha do ucha, zastąpiony w dużej mierze został przez informacje przekazywane drogą interentową – szeptany marketing internetowy.

Temat buzz marketingu, zasad jego funkcjonowania, roli, jaka odgrywa w dzisiejszym społeczeństwie, tego jak można nim kierować i jak budować kampanie w jego oparciu, to wiedza, którą warto zdobywać na studiach, pozwalających na rozwój własny w obrębie specjalności „Buzz marketingu”.

Studenci kierunku Buzz marketing, będą mieli szansę na zapoznanie się nie tylko z zasadami prowadzenia badań i analiz, marketingu internetowego, komunikacji interentowej i zasad wykorzystywania social mediów, ale także i projektowania odpowiednich aplikacji i stron, wspierających działania na polu marketingu szeptanego.

Głównym zadaniem, przed jakim staną absolwenci tego kierunku, będzie budowanie u jak najszerszej rzeszy klientów świadomości danej, określonej marki, a do tego będą przecież dobrze przygotowani.